Қуық асты безінің қатерлі ісігінің фактілері
Қуық астындағы орган – қуық асты безі шәует шығарады. Қуық асты безінің қатерлі ісігі
Қуық асты безінің қатерлі ісігінің даму қаупі жасына қарай біртіндеп артады. туралы
Қуық асты безі қатерлі ісігінің абсолютті алдын-алу мүмкіндігі жоқ, бірақ дәлелдер диетаның маңызды рөл атқаратынын көрсетеді. Диеталық кеңестер мен қосымша ақпарат алу үшін оқуды жалғастырыңыз.
1. Қызанақ және басқа да қызыл тағамдарды жеңіз
Қызанақ, қарбыз және басқа да қызыл тағамдар өздерінің жарқын түсі ликопен деп аталатын күшті антиоксидантқа байланысты. Кейбір соңғы зерттеулер көрсеткендей, бұл жемісті және қызанақ өнімдерін тұтынатын ерлердің қуық асты безінің қатерлі ісігіне шалдығу қаупі жоқ адамдарға қарағанда төмен. Дегенмен, американдық онкологиялық зерттеулер институты қызанақты простата обырының алдын алумен байланыстыратын зерттеулер шектеулі және жалғасуда деп ескертеді.
2018 жылы Испанияда жүргізілген зерттеу қызанақ пісіру сіздің денеңіздің ликопенді сіңіруін жеңілдететінін көрсетеді. Қызанақ неғұрлым қызыл болса, соғұрлым жақсы, өйткені ликопен пісу кезінде жиналады. Бұл тым ерте таңдалған ақшыл, дүкеннен сатып алынған қызанақтарда жүзім піскен қызанақтарға қарағанда ликопен аз екенін білдіреді.
2. Жемістер мен көкөністердің күшін тану
Құрамындағы қоректік заттар мен витаминдер
Күні бойы жемістер мен көкөністерді жеу арқылы сіз өңделген қажетсіз тағамды толтыру ықтималдығы аз боласыз.
3. Соя мен шайды қарастырыңыз
Изофлавондар деп аталатын қоректік зат, кем дегенде, қуық асты безінің қатерлі ісігінің қаупін азайтады.
- тофу (соядан жасалған)
- ноқат
- жасымық
- жоңышқа өскіндері
- жержаңғақ
Зерттеушілер жасыл шай мен простата обыры қаупі арасындағы байланысты ұзақ уақыт зерттеп, аралас нәтижелер берді. А
А
4. Тағы бір шыны кофе құйыңыз
Кофенің ауыр әдеті өлімге әкелетін простата қатерлі ісігінің қаупінің төмендеуімен байланысты:
-
Төрт-бес кесе ішу Клиникалық зерттеулердің 2014 жылғы шолуына сәйкес, күнделікті кофе өлімге әкелетін және жоғары дәрежелі простата обырына шалдығу мүмкіндігін азайтады. - Жалпы қанша шыныаяқ ішетініңізге қарамастан, сіз ішкен әрбір үш кесе кофе өлімге әкелетін простата обыры қаупін шамамен 11 пайызға азайтады.
Бұл простата обыры мен кофе арасындағы доза-жауап қатынасын сипаттайды. Бұл қуық асты безінің қатерлі ісігіне әсері сіз ішкен кофе мөлшеріне қарай артады немесе төмендейді дегенді білдіреді. Бұл әсерлер
Дегенмен, кофеиннің жоғары дозалары тұрақты емес жүрек соғысы және құрысулар сияқты маңызды денсаулық мәселелерін тудыруы мүмкін. Майо клиникасы күніне төрт кесе қайнатылған кофеге тең келетін 400 миллиграмнан астам кофеинді қабылдаудан сақтандырады.
Кофенің қалай дайындалатыны да фактор болуы мүмкін. А
Cafestol және kahweol химиялық заттардың қатерлі ісікпен күресу қабілеті бар. Зерттеушілер кофе қағаз сүзгіден өткенде бұл химиялық заттар ұсталады деп есептейді. Қайнатылған кофе бұл қатерлі ісікке қарсы химиялық заттардың күнделікті қайнатпаңызда қалуына мүмкіндік береді.
5. Май туралы жақсы таңдау жасаңыз
А
Бұл, оның орнына:
- сары майдың орнына зәйтүн майы
- кәмпит орнына жеміс
- алдын ала оралған тағамдардың орнына жаңа піскен көкөністер
- ірімшік орнына жаңғақтар немесе тұқымдар
Сондай-ақ, етті шамадан тыс пісіру канцерогендерді тудырады, сондықтан етіңізді шамадан тыс пісірмеу үшін абай болыңыз.
6. Темекі шегуді тоқтатыңыз
Темекі шегетін простата обыры бар науқастарда аурудың қайталану ықтималдығы жоғары. Темекі шегетіндердің простата обырынан өлу қаупі де жоғары.
Шығаруға әлі де кеш емес. Қазіргі шылым шегушілермен салыстырғанда простата обыры бар науқастар
7. Даулы тағамдарды есте сақтаңыз
Балық және омега-3
Омега-3 деп аталатын май қышқылы простата обырының даму қаупін азайтуға көмектеседі. Омега-3 кейбір балықтарда, соның ішінде сардина, тунец, скумбрия, форель және ақсеркеде кездеседі.
Сонда болды
Дегенмен,
Осы даулы ақпаратқа сүйене отырып, сіз үшін ең жақсы таңдауды талқылау үшін дәрігеріңізбен кеңескен дұрыс.
Фолий қышқылы
сәйкес
Алайда, фолий қышқылының, фолийдің жасанды түрімен толықтыру,
Фолий қышқылы көптеген тағамдарда, соның ішінде жасыл көкөністерде, бұршақтарда, тұтас дәндерде және байытылған таңғы ас жармаларында кездеседі. Американдық қатерлі ісік қоғамы осы тағамдардың әртүрлілігін жеу арқылы жеткілікті мөлшерде фолий қышқылын алуды ұсынады.
Сүт
Майо клиникасының мәліметтері бойынша, кейбір зерттеулер сүт өнімдері немесе кальцийге бай диеталар простата обыры қаупінің жоғарылауымен байланыстырылған. Дегенмен, зерттеулер аралас болды және бұл қауіп ең аз деп саналады.
8. Жаттығуға уақыт бөліңіз
Артық салмақ немесе семіздікпен байланысты
Тұрақты жаттығулар сізге салауатты салмақты сақтауға көмектеседі. Жаттығудың артықшылықтары бұлшықет массасын жоғарылату және жақсы метаболизмді қамтиды. Тырысу:
- жаяу
- жүгіру
- велосипедпен жүру
- жүзу
Жаттығу скучно болмауы керек. Күн тәртібін өзгертіп, достарыңызды қатысуға шақырыңыз. Егер бұл қызық болса, жаттығуға мүмкіндігіңіз жоғары болады.
9. Дәрігеріңізбен сөйлесіңіз
Дәрігеріңізден простата обырының даму қаупі туралы сұраңыз. Талқылауға болатын кейбір мәселелер:
- жасыңыз бойынша қандай медициналық скринингтік сынақтардан өтуіңіз керек
- отбасылық ісік тарихы
- диеталық ұсыныстар
Егер сіз жаңа жаттығу бағдарламасын жаңадан бастап жатсаңыз немесе сізде келесі белгілер болса, дәрігерге айтыңыз:
- жамбас немесе тік ішек аймағындағы кез келген жерде ыңғайсыздық
- зәр шығарудың қиындауы
- зәрдегі немесе шәуеттегі қан

















